25 januari

Godmorgon ♡

Fan vad dålig jag är på att skriva i bloggen. Men tycker verkligen appen är kass. 

Jaha nytt år och nya möjligheter som man alltid säger. 
Men 4 januari började jag och Tommy äta LCHF. Det har funkat jätte bra. Vi är inte jätte strikta med kolhydraterna men vi äter max 5-10 gram kolhydrater varje dag. Sen promenad nästan varje dag. Även börjat äta mer vitaminer. 
Skillnaden på oss är stor! Tommy som har haft en jobbig mage har blivit betydligt mkt bättre. Han har även gått ner 7 kg på dessa få veckor. 
Jag har blivit mkt piggare och känner mig mkt bättre i ork. Har även tappat 5-6 kg och ca 6 cm runt midjan.  Man blir peppad till tusen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback