19 april

Hallå vad tiden går! Jag har tappat bloggen helt. Det är så synd, vill verkligen skriva men glömmer bort. Jag måste ta tag i det känner jag, men vet inte vad jag ska skriva. 


Som mitt liv ser ut nu så jobbar och pluggar jag. Pluggar till uska på distans. På sidan av jobbet, så jag kommer bli klar till våren nästa år. 
Annars så jobbar jag mest, eller träffar vänner. Umgås med min familj! Ja typ så...
På lördag hämtar vi hem en ny familjemedlem med 4 ben 🤣 

En cornish rex på snart 2 år. Hon är faktiskt söt 😍😂 


Se vad Polly kommer tycka om henne 🙈 Polly älskar alla katter, så tror det kommer gå bra 👌 

Ne nu ska jag sova, sjukt trött efter ett långt jobbpass idag. Imorgon är jag ledig 😄 men jobbar kväll på fredag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback