19 oktober

Godmorgon 《
Livet rullar på och jag jobbar inte så mkt men det funkar ändå. Nästa vecka börjar jag på ett till timjobb. Som personlig assistent. Ska bli kul att testa att jobba som det. Tycker ju om att jobba med människor. Det jag kan känna mig lite obekväm med är att man jobbar i personens hem. Men det vänjer man sig säkert vid. Måste få in lite mer jobb och pengar. Så jag kan shoppa 😂😂 !

Jaha annars då, alla barnen är nu på skola/dagis och jag sitter och glor. Ska snart få något gjort hör hemma. Rensa något skåp kanske. Tvättmaskinen går iaf varm.

Kryssning är ju bokad också, den 16 november åker vi några brudar! Ska bli kul 😀

Ha en bra onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback