28 juni

Godmorgon ♡
Här hemma vaknade Nemi strax efter att Tommy gått upp. Så vid 6 tiden. Jag kunde sova vidare tills Tommy drog vid 6.30. Sen låg vi framför tvn en stund. Mileja kom upp strax innan 7 och nu är det full fart på dem. Jag har bara vart upp och bytt blöja på dem, nu ligger jag igen. Blir snart upp och fixa frukost, så kaffesugen. 
I eftermiddag ska twinsons till förskolan då jag jobbar kväll. Jobbar även kväll imorgon och på torsdag 😄 så blir korta dagar på föris. Sen på fredag blir en lång dag, sen går Tommy och twinsons på 4 veckors semester. Evelyn och Tilma fick sommarlov förra veckan! 7 veckor 🌞
Jag får snällt jobba och slita 😎 

Ne nu ropar Mileja att hon vill ha macka 😆


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback