kväller

Godkväll
Vi har nyss kollat på film, vacation tror jag filmen hette "ett päron till farsa" typ, haha! Den var iaf bra! Åt lite gott till. Nu ska jag försöka klara mig tills på lördag igen innan jag äter nå gott 😄

Annars ikväll har vi inte gjort så mkt faktiskt! Twinsons sover och jag saknar dem lite nu! Tänk att de fyller 2 år om exakt 1 månad 😍

Älskade korvar! 
Tänk att jag fick vara med om twins, i mina ögon bland det bästa! Fyrabarnsmor liksom,  åt fyra världens bästa barn ❤

Sen fyller Min älskade Tilma 5 år en vecka innan twinsons 

Mun stora fina flicka!!! 5 år? ? Är det sant?? 😍 

Ne nu ska jag sova! Imorgon blir det vila från träningen men en promenad blir det iaf! 

Godnatt 😴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback