kväller

Godkväll i stugorna!

Föreläsningen idag ångrar jag så att jag åkte till. Den gav mig inget! Läraren är inte bra som föreläsare och pratar om så mkt strunt. Hon säger massa och vi skriver och skriver, sen säger hon att det här är inte vesentligt och inget vi behöver komma ihåg. Nehe, varför sa du inte det innan då?? Sen pratar hon om massa som kommer komma i en annan termin, då har man suttit och skrivit det också. Ta det som ska komma på tentan ist!!

Aja! Nu lagar jag mat. Kyckling, potatisklyftor, sås och sallad. Det ska bli mumsigt!  Hungrig är jag. 

Direkt när jag kom hem från föreläsningen så drog jag och tränade med Emelie.  Vart inget bra pass alls idag. Känner som sagt mig inte i form. 

Ha en bra fredag alla ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback