kväller

Godkväll..
Imorgon börjar allvaret igen med plugg.. eller ja vi har ju haft plugg hela tiden nu över jul och nyår.. ända fram tills i fredags. Inga lov här inte! Men jag har inte vart i skolan sen 21 december. Så det har vart skönt iaf 😄 
Men nu ska det faktiskt bli skönt att komma in i lite rutiner igen. Se hur kombon blir med träning, plugg och 4 barn 😂 ne men det ska nog gå bra. Tror snarare kombon kommer bli bättre,  träning=pigg, pigg= orka plugga 😂

Idag när jag hämtade Evelyn på skolan fick vi med oss hennes kompis Allie hem. Så hon har lekt med henne på em. Nu börjas det med kompisar på riktigt 😃 hon har lekt med kompisar nästan varje dag här nu sen i fredags 😉 

Har inte så mkt bilder från dagen, men en bild på Nemi när hon leker med Evelyn och Tilmas barbie. 

Ne nu ska jag sova så jag orkar med heldag med föreläsningar imorgon 😂 

Godnatt 😴 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback