godnatt

Nu är det kväll och jag är ganska så trött, mest utmattad 😂 träningen går bra nu och jag är mer peppad än någonsin. Inget syns än men psykiskt är det sån skillnad. . Även fysiskt såklart också. Men jag mår så mkt bättre i kropp och själ. Jag känner mig mer pigg och inte på lika dåligt humör, tålamodet känns längre också. Fysiskt så känner jag mig också mer pigg, men också starkare och ingen ryggsmärta på samma sätt längre.  Har ju haft otroliga ryggsmärtor och det är som spårlöst borta. Har fortfarande ont men den är inte lika outhärdlig längre. Men jag har lång väg kvar tills jag är nöjd, men nu är jag stolt och nöjd över mig själv. Jag ska kriga på och hoppas även att jag snart kan sluta röka. 

Dagens träningspass blev 20 minuter på crosstrainen, 10 minuter på cykeln, 100 drag på rodden. Sen körde jag armar på maskinerna. Imorgon blir det nog konditionscirkel 😂

Måndag och Evelyn ska till skolan❤ direkt efter jag kört dit henne så blir det ett pass på gymmet 💪💪

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback