27 januari

Godkväll
Ligger i sängen och ska sova. Sjukt trött och känner mig inte helt på banan. Haft vila från gymmet i två dagar, får se hur jag känner mig imorgon. 
Idag har Evelyn vart hemma från skolan och blir det resten av veckan pga hög feber, huvudvärk och värk i hela kroppen. Influensan på G?? 😔

Nu är barnen hos Jonas och ska vara där tills på måndag.. känns både skönt och jobbigt. Jag har svårt att slappna av när barnen inte är hos mig när de är sjuka 😢 vill gärna ha dem hos mig då.. men men skönt att få lite lugnt också 😄

Annars idag har jag vart på föreläsning och den var 0 intressant 🙈😂
Imorgon ska jag vara hemma och på fredag blir det föreläsning igen 😀

Ne nu ska jag kolla runt lite och sen sova 
😴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback