15 januari

Goddag!
Denna vecka har jag haft fullt upp med hemtentan och träning så jag har knappt haft tid att sitta vid telefonen 😂
Men tänkte slänga in ett inlägg här nu. 

Igår på gymmet körde jag på crosstrainen i 30 min ganska intensivt. Jag blev helt svett. Sista minuterna kändes det nästan som att jag skulle svimma. Men efter kändes det jätte skönt. Blev faktiskt inte så mkt mer än de. 
Jag är så otroligt stolt och nöjd med mig själv att jag kör på så hårt som jag gör nu. 
Nu jävla ska alla Mamma kilon bort. Men det får ta den tiden det gör, men bort ska de. Jag tänker köra på och verkligen fortsätta ha motiveringen uppe. 


Annars idag då. Det är fredag och Evelyn & Tilma kommer hit extra i helgen. Ska bli mysigt. Ikväll är det fångarna på fortet som vi ska se med barnen. Har köpt hem lite gott.. 
Ute är det kallt så innibomben 😂 vill knappt vistas ute nu. 
Men det blir nog ett pass på gymmet idag iaf. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback