13 januari

Godkväll 
Ligger på soffan och kollar på dokumentären om Christer Pettersson.  Väldigt intressant tycker jag 😄
Älskar dokumentärer!
Ska sova direkt när det är slut. 

Idag har jag pluggat typ hela dagen.. väldigt mkt med hemtentan. Imorgon blir det samma! Träna blir det imorgon eftermiddag också. 

Idag körde jag 15 min på crossen sen 5 min pw på bandet. Även lite cirkelträning. Imorgon blir det kondition och cirkelträning igen. Mår så otroligt bra av träningen, både psykiskt och fysiskt... varför har jag inte börjat tidigare?? Mina nya träningsbyxor och skor invigdes idag. Fick ont av skorna, men hoppas det går över och att jag bara är ovan.

Middagen idag bestod av falukorv i ugn med massa godsaker på, till det serverades det ris... 
Innan den åkte in i ugnen 😋

Ne kolla klart på tv nu och sen sova 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback