snö 😔

Usch vad jag inte vill ha detta nu 😯 vill ha vår nu. Och vill inte ha massa snö! Sol, tussilago, sopade gator 😍 åh gud vad jag längtar! Aja vi är inte ens i mitten av februari så det är klart man visste att skiten skulle komma tillbaka. 

Idag har jag kört ett hårt pass på gymmet. Kondition blev det idag, skönt att ha det gjort. Men gud vilken kass kondition. 
Gick och sprang på bandet i 10 min
Cyklade 10 min
Crosstrainen 10 min
100 snabba drag på rodden

Nöjd är jag iaf. 
Nu har vi hämtat alla barnen på skola och förskola. Evelyn har med sig en kompis hem. Snart ska jag börja med maten. Senare blir det föräldramöte på skolan också.  
Fullt upp med andra ord! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback