pluggdag

Idag har jag suttit framför datorn hela dagen lång.. satte mig strax efter 10 och nu lämnar jag den. Är ändå inte klar. Så sjukt svår uppgift vi har nu 😔 Aja, man kan ju inte göra bättre än vad man försökt. Så imorgon blir det att sitta massa igen. Iaf på FM, sen senare på em. 
Måste hinna baka också till twinsons födelsedag på tisdag.. sen ska Tilma till tandläkaren imorgon vid 14.20. 

Undrar vad jag ska ge mig in på för tårta till dem. Funderar på någon godistårta kanske 😀 det skulle de nog gilla. Eller någon frukttårta. Får la se.. det är ju så kul att göra tårtor 😄 


Avslutar inlägget med denna bild. 
Mileja i ett nötskal 😂😂 måste alltid vakta sina leksaker.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback