kväller

Gokväll 
Sitter med en kaffe nu och ska läsa lite inför tentan. Tommy är på gymmet. Så när han kommer hem blir det att glo på film. Vet inte om vi ska se på San Andreas eller pixels. San Andreas är ju en katastroffilm och pixels mer en komedi. Vi får se. 
Igår såg vi den här filmen: 

Den var faktiskt helt okej.  Jag gillar ju Vin diesel. 

Annars idag så har jag gymmat med Emelie. Det gick bra och jag blev nöjd med passet. Körde armar, Bröst och rygg. 
Imorgon blir det antingen kondition eller ben. Får se hur jag känner mig. 

Lite bilder från dagen får avsluta detta inlägg
Var på en liten shoppingtur med Anna och då blev det lunch i linde. 

Så här kan det se ut när Nemi klär på sig själv 😂

Två hungriga tjejer..

Middagen, flygande Jacob med bulgur och sallad.


Ha en bra lördagskväll 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback