11 februari

Goddag!
Här sitter jag i soffan och ska snart till affären, sen hämta Evelyn på skolan. Resten av skaran hämtar Tommy på förskolan. 

Imorse blev det ett benpass på gymmet och det kommer nog kännas imorgon. Tommy körde kondition.. 
När vi kom hem blev det en jordgubbsdrink 

Jag blir alltid så sugen på något efter jag gymmat. Skulle behöva beställa nå proteinpulver att ta efter träningen. 
Till lunch blev det bacon stekt med vitkål och smör och kött från igår  älskar verkligen vitkål 😍

Vi har nu kommit fram till att vi ska dra ner på kolhydrater och äta mer grönt till ist. Kommer aldrig ta bort det helt, men dra ner på det. Sluta äta så pass mkt bröd som vi gör och så.. 
Se hur det går. 

Nu när jag kört över en månad på gymmet kommer jag öka på mkt och börja anteckna hur mkt vikt jag tar på alla maskiner, för och se hur mkt man bättras. Nu kommer jag aldrig ihåg vad jag tar för vikt. Även sätta upp delmål. Nu har jag ett mål att gå ner 10 kg till 1 juni. Sen sätter jag nästa mål. Måste prestera mer och sen öka konditionen. Även lägga om kosten mer nu. Men som jag skrev så kommer jag aldrig sluta med saker och ting men dra ner. Ha "äta vad du vill dag" på lördagar och så, med vissa undantag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback