Storm..

Usch vad det blåser ute. Det är verkligen storm. Men bebisarna sover ute i vagnen på uteplatsen. Men ser att vagnen rycker till av vindarna ibland. Så får se hur länge dem kan sova. Jag har hellre regn än storm, det är så sjukt jobbigt att vara ute när det blåser. 
Tänkte ta fram dammsugaren medan bebisarna ändå sover. 

Annars idag blir det lugnt, har vart på förskolan en stund på förmiddagen. Det gick bra. Mileja tycker det är roligt och är inte beroende av mig. Nemi går det lite trögare för. Hon vill gärna vara när mig (helst på mig) hela tiden, ibland går hon iväg och kikar men kommer sen på att "nu är jag för långt ifrån mamma" och så springer hon till mig. Lite jobbigt tycker jag det är. Men Mileja är i fröknarnas famn och tycker inte att det är så konstigt. 
Imorgon ska jag testa att lämna en kort stund, även på torsdag. 

Ne dammsuga var det ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback