Sjukgymnasten..

Det gick bra hos sjukgymnasten. Tycker han är jätte bra och lyssnar verkligen. Så hoppas han blir kvar här och inte försvinner som alla bra läkare, 
Som jag skrivit tidigare så har jag jätte problem med min handled och två fingrar (ring och lillfingret). Men jag har även ofta ont i min högra axel och nacke. Så idag tittade vi och gjorde tester på min axel. Han tror nämligen att det kanske hänger ihop. 
Rörligheten i nacke och axel var bra men smärtade i vissa tester. Känseln i höger arm är inte bra alls. Så det verkar vara någon nerv som spökar. Reflexen på ett ställe i armen fungerade inte. Så Fredrik (sjukgymnasten) tror att det är någon skada i nacken/axeln. 
Imorgon ska jag tillbaka och då ska vi gå djupare. Så nu tejpade han upp min axel lite för att låta min nackmuskel få lite avlastning. 

Är jätte nöjd med besöket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback