Min tokiga Tilma..

Godkväll
Ligger äntligen i sängen efter en sjukt lång dag. Dagen har knappt gått framåt. Men nu kom tiden för sängen. 
Innan lunch så passade vi på att gå ut medan solen var framme, för det var den inte länge. Bebisarna sov i vagnen i 1,5 timme typ. Synd bara att det blåste. Men Evelyn var ute i ca 7 timmar i sträck. Var in och åt lasange i 20 min. Helt sjukt, 7 timmar! Hon verkligen älskar att vara ute. Tilma var ute typ 5-6 timmar, det är också sjukt. Men dem har lekt med massa kompisar. Ser så kul ut när dem är ett gäng. Stora barn vi har. 

Annars ikväll har vi sett på farmen som vanligt. 
Imorgon är det måndag och fortsättning på inskolningen. Känns jätte tufft då bebisarna inte vart på topp alls efter första veckan. Hoppas denna vecka kommer att gå lättare för dem. Imorgon ska dem testa äta där också. 

Kollade till barnen innan jag la mig. Det jag fick se var jag tvungen att ta kort på ;D haha! Min Tilma! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback