6 mars..

Godmorgon!
Ligger i sängen och ska snart gå upp.. Känner mig trött och slut. 

Igår var jag ju hos sjukgymnasten igen och gjorde lite olika övningar. Men min nacke pch axel är inte med på banan riktigt. Men i onsdags när jag var där tejpade han upp min axel lite. Igår hade jag knappt ont i handleden, kunde röra den utan att jag ville gråta och så. Men nacke/axel/arm/handled hänger ju ihop så det kan vara min nacke som spökar. Jag ska tillbaka till sjukgymnasten på måndag igen och ta bort den nya tejpningen och sen ska vi gå djupare in på bröstryggen och lederna, se om det är något där som är fel. 

Ne dax att gå upp. Inskolning idag då och sen helg. Idag åker jag, Evelyn & Tilma till Örebro och storhandlar. Ska leta på en grill också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback