25 mars..

Godkväll..
Idag har jag inte haft tid att skriva, eller jag har inte tagit mig tid. Imorse efter att Tommy lämnat bebisarna på dagis och åkt till skolan, så tog jag med mig Evelyn & Tilma hem till Anna, Juni & Ida. Där påskpysslade vi och blev bjudna på våfflor. Riktigt mysigt! 
 
Här är Evelyn & Tilmas godisskål och gräskruka till. De har alltså sått gräs. Så fina! 
 
När vi åkt därifrån så åkte vi direkt och hämtade bebisarna på dagis. Skjutsade Evelyn & Tilma till sin pappa igen. Åkte direkt till Lindesberg och lämnade bebisarna till Tommy i skolan. Åkte på möte och sen hem. 
Kommer hem och då har Tommy gjort tacos till oss. Min man han kan! 
Sen har jag påskpyntat här hemma 🐣
 
Nu ska jag sova. Imorgon ska jag till BVC med Evelyn på 6 års-kontroll. En spruta ska hon få också. 
 
Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback