18 mars..

Godkväll..
Jag har inte haft lust eller ork till att skriva idag. Påbörjade lite förut men tappade lusten och raderade de jag skrivit 😂
Vet inte varför men känns som det bara blir tråkigt. 

Idag har Evelyn & bebisarna vart på dagis. Jag var till Linde med Tilma. Vi var på BUP och sen lunchade vi med Tommy och hans kompis. Trevligt!
Annars har vi inte gjort så mkt mer. 

Det går bra för bebisarna på dagis. Nemi tar lite mer tid på sig än vad Mileja gör. Alltså att Nemi behöver vara mer i famnen på fröknarna. Blir ledsen titt som tätt medan Mileja leker på för fullt. Känns lite jobbigt! Men så här är det. 
Imorgon är det sista dagen för den här veckan. Då har dem klarat av 15 timmar. 

Jag hoppas så att väderprognoserna inte stämmer. Vill verkligen inte ha tillbaka snön, skulle bli väldigt ledsen om det kom. Älskar våren så himla mkt ☀️ Nu när blommorna tittar fram och mina krokusar i rabatten ger mig glädje. Tulpaner är på väg upp också. 

Ne nu ska jag sova.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback