17 mars..

Godmorgon! 
Vi startade dagen vid 6. Har lämnat Evelyn på dagis vid skolan och sen gått med Tilma till sitt och lämnat bebisarna på sin avdelning. Känns jobbigt men det måste ju göras. Det som känns tungt är att jag vet att Nemi är ledsen och jag sitter här hemma med en god kaffe och en kaka. Men vill ju veta om det kommer funka bra innan jag börjar jobba. Jag ska ringa om en stund och höra hur det går för bebbarna. Mileja sa inget när jag lämnade. 

Jaha, annars idag blir det lugnt. Funderar på att lägga mig en stund efter mitt kaffe och sen städa lite. Om jag hinner. 
Sen blir det lugnt hela dagen. Imorgon ska jag och Tilma träffa en barnpsykolog. Se hur det går. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback