21 juni..

Då var midsommar över för i år. I fredags var vi hem till mamma och åt sill, potatis mm.. Jordgubbstårta fick vi också. Sen fick jag och Tommy gå tipspromenad. Kluriga frågor! 

Vi hoppade säck och lekte lite mer lekar. 
Sen gick vi hem till oss för att grilla. Då tvillingarna lägger sig vid 19 tiden. 

Igår lördag åkte vi till Örebro och åt på west steakhouse. Sen gick vi in på lek och buslandet, men där hann vi vara i 5 minuter. 
Det var sjukt mkt folk och vi gick till babyhörnan som är för barn 0-3 år. Så när Mileja skulle klättra kom en 5 åring och bara klättrade på henne, satte knät i ryggen på henne. Så då tog jag ut min arm för att stoppa henne och sa att hon får ta det lugnt. 
Då kom ett helt släkte och flög typ på mig. Minst 20 stycken samlades runt mig och skrek att jag misshandlade deras dotter. Sen kom dotterns mamma och skrek att hon skulle knulla mig och skicka polisen på mig... Sen laddade hon knytnäven och skulle precis slå till mig, då stoppade någon henne. 
Aldrig vart med om nå liknande och på ett ställe för barn. Men vi gick till kassan och sa till. Fick pengarna tillbaka och sen drog vi. 
Hemska människor det finns alltså!!!
Men så är det.

Idag funderar vi på att åka till Nora och äta glass. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback