Sova!

Nu ligger jag i sängen och kollar runt på telefonen, tänkte få min skönhetssömn snart.. Ligger och lyssnar på mina små förkylda twins. Man hör att det är lite jobbigt med snoret i näsan, men dem sover så gott ändå. Tycker det är så jobbigt när bebisar är förkylda, snoret rinner hela tiden och dem blir så kladdiga runt näsan. Hoppas de försvinner snart.

Imorgon blir det iaf en promenad och jag hoppas det inte är lika halt då som det vart idag, herre jisses vad halt det vart. Man går på helspänn hela tiden. 
Det var en äldre dam som halkade omkull här ute tidigare idag, jag stod och tittade ut genom fönstret och då såg jag henne flyga omkull :( sprang ut, men hon hade hunnit resa på sig.. Allt gick bra iaf sade hon. Så hoppas hon inte sträckte på sig eller nå. 

Ne nu är det tungt att hålla upp ögonen, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback