Sötsug..

Jag har aldrig vart en godisätare, men socker är det i nästan allt. Så socker har jag fått i mig dagligen. 
Nu när jag inte fått i mig knappt nå socker sen i söndags kanske, så känns det faktiskt i kroppen. En del av mig säger ge upp men andra delen säger fortsätt det blir bättre. 
Huvudet värker, kroppen känns svagare, tröttheten smyger sig på... Men jag ska inte köpa godis! Ne, fast nu är jag bra sugen på en chokladkaka med saltlaktris ;) men nej. Ska försöka vila en stund nu och försöka ta oss ut på en promenad efter. Nemi har inte sovit nå idag men somnar inte nu heller, Mileja sov på fm en kort stund. Ska blanda en skvätt välling och se om dem kan somna. Behöver sömn!! Blir kanske en promenad till affären och köpa mer kvarg som jag kan använda till smoothie ikväll då jag blir som mest sugen på nå ;) 

Kommer att ha vägning på fredagar eller söndagar. Kommer skriva varje vecka hur mkt -+ det är. Men vikten håller jag för mig själv ett tag till :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback