Fy vilket väder..

Så tråkigt att det regnar ute.. Vill ut på en promenad medan det är ljust. Men det får nog bli en efter middagen.. Då behöver jag inte släpa ut vagnen. Vi har ju inga regnskydd till vagnen heller, oops.. Men man kan ju gå även på kvällen utan bebisar. Musik i öronen och bara tänka för sig själv. Hoppas bara det inte vräker ner regn då. Sen är det bara blask på marken! Aja, det behöver ju inte stoppa en promenad ;) 
Nu har jag nyss avnjutit ett gott saftigt päron. Ska snart starta en maskin tvätt och klä på Mileja som fortfarande är i blöja. Sen påbörja maten. Tommy kommer vid 16.30 och då hoppas jag han har hittat muffinsplåtar på Ica. Så jag kan göra cupcakes. 

Jag vet att jag skriver massa tråk bara! Men har man tråkigt så har man ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback