En heldag med massa olika ;)

Tog en promenad med alla barnen och lämnade Evelyn & Tilma hos deras pappa. Sen lånade jag hans bil för att åka en sväng till Linde, hämtade upp Tommy och sen en sväng till mejk. Köpte lite till kalaset. Sen fuskade jag med maten idag faktiskt, vi åt på wokhouse. Men idag kommer jag faktiskt äta och dricka lite gott. Som sagt jag är inte i en diet. Men imorgon blir det inte massa gott. 
När vi kom hem var jag på vårdcentralen. Det gick väl som jag trodde, får remiss till usö. De ska kolla karpaltunneln och utesluta den. Är det inte de så ska jag tillbaka till vårdcentralen. Då är handleden överansträngd. Nu har jag fått lite starkare tabletter att ta sålänge. Sånt är livet. 
Nu sover bebisarna och vi väntar på fångarna på fortet. Till det lite nötter och Cola Zero. Imorgon ska jag testa göra grönkålschips ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback