Bakat idag..

Idag har jag bakat en del. Vid lunch tiden gjorde jag vaniljmuffins, blåbärsmuffins och tårtbotten. Vet inte vad som hände med muffinsarna men dem går inte att få loss från formarna, har aldrig misslyckats med det förut. Tårtbottnarna blev lyckade, hoppas jag iaf. Blev chokladbottnar. Ska ha hallonmousse som fyllning och sen rosa vitchokladfrosting på. Ja bild kommer på måndag (om jag lyckas). Sen nu på eftermiddagen gjorde jag vaniljbullar, 53 st. Hade tänkt göra hallongrottor också, men energin gick ur mig. Så det blir att fixa det imorgon kväll. 

Nu ligger jag i sängen och ska sova. Känner mig trött och har sjukt ont i ryggen, fick det när jag gjorde bullarna. Måste stått snett eller nå.. I år var jag ute i god tid iaf med att baka, annars brukar det bli kvällen innan och samma dag typ ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback