30 januari..

Godmorgon, snart är januari slut och och då går vi in i februari. På måndag fyller Tilma 4 år också... Så imorgon ska jag baka allt och förbereda tårtan. Det kommer bli en rosa tårta iaf! Ska baka vaniljbullar, cupcakes och hallongrottor kanske, men vet inte än. Kanske gör chokladbollar med. 

Inatt har Evelyn & Tilma sovit hos oss. Jonas är jätte förkyld och har svårt att sova på nätterna, så då tog vi dem inatt. Hoppas han sov bättre inatt då han var själv då ;) men han hämtar dem vid 11 tiden. 
Barnen kom upp strax efter 6. Bebisarna vaknade 7.30 så jag fick sovmorgon. Nu ska vi snart äta frukost. Blir havregrynsgröt med bär och en god smörgås för mig. 
Ikväll funderar jag på att unna mig nå gott. Skulle vilja testa göra grönkålschips också, ser så gott ut. Annars kanske lite popcorn bara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback