Sova..

Dagen har rullat på men gått väldigt segt. Äntligen ligger jag i sängen och ska sova. Det måste vara det bästa på hela dygnet, gå och sova! Haha

Ne men har mest busat med bebisarna. Nemi har vart väldigt sur idag, inte vart hennes dag helt enkelt. Vart en promenad på eftermiddagen till affären och mötte Tommy vid stationen. Lagade mat och donat. 

Kollade farmen.. Nu har vi börjat med en ny serie, homeland heter den. Den verkar helt okej, men svårt att säga efter första avsnittet. 
Vampire dairay säsong 6 går ju på tvn nu så det kollar vi på en gång i veckan (jobbigt). Så återkommer om homeland är bra enligt mig eller inte... 
Nu ska jag sova, hör mina små pluttar andas så sött. En suck lite då och då :) mina pruttar! 
Godnatt! 

Kommentarer
Anonym säger:

kolla på the originals, som kommer från vampire d. med klaus

Svar: Ja just, de hade jag glömt bort. Tack!
Bella

2015-02-11 | 11:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback