Redan i säng..

Jag ligger redan i sängen och ska snart sova. Tommy spelar och har tagit mitt nya handledsstöd ;D haha! Fast jag kommer mest använda det när jag anstränger handleden. Som när jag är ute och går med vagnen. 

Idag har jag och bebbarna inte gjort mkt alls. Vi tog en promenad efter lunch någongång. Stannade och pratade med Emelie ett tag. Sen gick jag till Ica och handlade. Köpte en pekbok till bebisarna. Mileja har börjat intressera sig jätte mkt för det och gillar bilderna på katt, hund och kossan. Så när vi kom hem låg hon på sin overall och tittade i boken ganska så länge.

Men Nemi kom och störde och tog boken från syrran och det gillades inte. Mileja blev ju helt förstörd. 
Ne men annars har det vart lugnt idag. Imorgon åker vi till stan och shoppar loss. 

Ne godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback