När energin tar slut..

Känner att min energi behöver laddas upp. Alltså inte med sömn. Även fast jag är tröt ibland så är det ändå inte bara sömn som laddar upp batterierna. Skulle behöva gå ut och ha kul. Dricka ett glas vin, gå på bio eller bara dricka kaffe med någon. Haha! Känner mig låst i min och min familjs "bubbla". Inte att jag blir låst, men jag låser in mig själv i den. Jag känner mig mest trött och sur. Då energin är nere så blir hela jag nere. 

Aja, ligger i sängen och ska sova. Vi har sett på farmen som vanligt och 2 avsnitt av "the 100". En serie vi börjat titta på. Dem verkar helt okej, den är bra.. Vi kollar ju även vampires, men det blir ju bara 1 gång i veckan. Eftersom säsong 6 går på tvn nu. Men det är ju lite spännande att få vänta också. Nu ska jag läsa lite bloggar sen sova. Eller somna med telefonen i handen som vanligt. 
Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback