Några hundra kronor fattigare?!

Jaha, vi kom hem från Örebro vid 19.30 och jag är nöjd med shoppingen. Köpte massor. Men än är vi nog inte klara inför dagisstarten. 
På mega gjorde vi många fynd. 
• 2 overaller 299:-/st (499:-/st innan rean)
• 2 par mössor med vantar 99:-/st (199:-/st innan)
• 1 par stövlar 99:- (199:- innan) 
• 1 par jeans till Tommy 250:- (799:- innan) 
Så jag är nöjd där.


På hm fyndade vi också. Det var köp 2 par jeans få billigaste för halva priset. Sen hade jag 100:- rabatt om jag handlade för 500:-
• 2 par skinny jeans 1 par till Evelyn och 1 par till Tilma 
• 1 par leggings var till Evelyn och Tilma
• 1 t-shirt var till Evelyn och Tilma 
• kjol till Evelyn

Köpte smycken på ur&penn till mig. 
• 3 par örhängen och ett halsband 50:-

Nöjd!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback