För 1 år sen..

För 1 år sen låg jag nu och sov helt ovetandes om vad som skulle ske på natten.
Vi hade 2 dagar kvar till planerat snitt. På kvällen skulle vi planera och skriva lista om allt som skulle med till förlossningen. Men vi orkade inte och valde att sova ist. För dagen efter skulle mamma ha Evelyn & Tilma på dagen så vi skulle kunna packa och sen på kvällen åka till sin pappa. 
För 1 år sen låg vi och sov, barnen också. Runt 1 tiden gick jag upp och kissade som vanligt, som alla nätter. Gick och lade mig igen för att vakna en halvtimme senare för att vattnet gick. Tommy skrubbade och packade samtidigt medan jag stod inne på toaletten och ringde min mamma och förlossningen. Vid 2 kom mamma och hämtade barnen.. En stund senare kom taxin och hämtade oss. Jag skulle bli tvillingmamma!! Tommy tvillingpappa!! Evelyn & Tilma tvillingstorasystrar!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback