27 februari..


Godmorgon
Bebisarna busar och skrattar för fullt. Så kul att se dem ha kul tillsammans. Det glädjer mig!

Ska snart lägga dem med välling och jag ska dricka kaffe. Idag är första dagen jag inte stressat på morgonen. Min rutin är ju att äta frukost, klä bebisarna, bädda sängen och dammsuga innan klockan är 9.00. Men idag har jag gjort allt utom att dammsugit. Känns tungt, kanske låter konstigt men för mig är det viktigt. Mår inte bra annars. Eftersom jag är pedantisk och klarar inte av att det är rörigt och smutsigt. Ja det finns så mkt mer ni inte vet om mig med mina egna problem. Men jag har en plan om att låsa bloggen och börja skriva lite mer om mig och mina barn. Då det kommer hända en massa nu som jag vill skriva om för er men inte hela världen. Då det handlar om min dotter och mig själv. Så inte ok när hon inte kan avgöra själv. Men får se hur jag gör. Om jag behåller som det är och skriva som jag gör nu eller om jag ska låsa och skriva mer privata saker. Vet ju inte vilka det är som läser min blogg. 

Ha en bra fredag kära läsare 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback