25 februari..

Hello 🌾

Sitter och dricker mitt Ă€lskade kaffe. Kollar pĂ„ Nyhetsmorgon ocksĂ„. Se vad Malou har för intressant. 
Evelyn Ă„kte med mormor och moster till dagis. SĂ„ jag och bebisarna gick med Tilma till dagis. NĂ€r vi sen kom hem sĂ„ dammsög jag och slog igĂ„ng diskmaskinen. TĂ€nkte köra igĂ„ng en tvĂ€tt snart ocksĂ„. Men först slapp med kaffe och tv. Bebisarna sover just nu. Ska nog byta gardiner i vardagsrummet ocksĂ„. Men mĂ„ste putsa fönstren dĂ€r. SĂ„ fĂ„r se om jag gör det idag eller imorgon. Min handled Ă€r nog inte med pĂ„ samma ;) 
Pratade med chefen pĂ„ jobbet nyss. Ska börja jobba lite smĂ„tt i mitten av mars. Ångest över det. Just för att bebisarna ska vara pĂ„ dagis. Men pengar mĂ„ste in :D 

Ha en bra onsdag! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback