23 februari..

Godmorgon, mĂ„ndag redan đŸŒžâ˜•ïž

IgĂ„r vid lunch tiden sĂ„ upptĂ€ckte jag utslag pĂ„ Tilmas överkropp. SĂ„g direkt att det var nĂ€sselutslag och avvaktade under dagen. De spred sig uppĂ„t mot nacke, bakom öronen och till hĂ„rbotten. Det kliade ju jĂ€tte mkt stackars liten. 

PĂ„ kvĂ€llen tog jag kontakt med 1177 som kopplade mig till jourvĂ„rdcentralen i Lindesberg. Men de tyckte vi kunde avvakta tills idag dĂ„ och sĂ„. Om det inte sprider sig till hela ansiktet. Och att andningen inte Ă€r pĂ„verkad. Det har den ej vart. Men hon vart lite slemmig igĂ„r. SĂ„ koll har hon haft. PĂ„ kvĂ€llen Ă„kte dem till Jonas och sov, de ska hit idag igen. 
Men imorse fick jag en bild pĂ„ Tilma frĂ„n honom. 

Okej, nu har det kommit i hela ansiktet. SĂ„ nu har jag telefontid pĂ„ vc 9.00 

Det Ă€nda jag kan tĂ€nka att hon fĂ„tt nĂ€sselutslagen av Ă€r att hon Ă€tit mandel och det har hon direkt aldrig gjort förut. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback