15 februari..

Godkväll, såg nu att jag inte skrivit nå idag. Men har faktiskt inte suttit så mkt med telefonen idag.. Skönt! 

Idag har vi inte gjort så mkt. På förmiddagen lekte vi mest med bebisarna. Men efter lunch kom solen fram och vi gick ut på en ganska lång promenad. Det blåste lite mkt, men skönt ändå. Nu vill jag att snön försvinner. 
Jag har strykit gardiner som jag satt upp också. Köpte ju nya till köket som är lite våriga. Sen åkte barnens favisar upp i deras rum. Men har bara en bild på köket.

Barnen kom vid 17 tiden efter en vecka hos deras pappa. Det har vart en lång vecka och jag har saknat dem mkt. Men nu är dem här iaf. Evelyn började bygga ganska direkt med bebisarnas blocks. 
Hon byggde ett slott åt Tilmas barbiedockor :) så himla duktig!

Barnen fick två alla hjärtansdag presenter var idag också. Choklad och två miniböcker var. Ville ge dem något litet iaf. 

Ne nu ska jag sova.. Ny dag imorgon. Vi ska på möte på dagis om bebisarnas start den 2 mars.
Godnatt❤️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback