Livet som tvillingmorsa..

...när den ena tvillingen är sjuk.
Kan börja med att det finns många bra dåliga saker med att vara tvillingmamma. 
Men nu när Mileja har vart sjuk med hög feber så har hon vägrat vara på golvet. Hon vill sitta/ligga i famnen. Gnällt nå sjukt mkt (inte så konstigt) och vart ledsen. Mysigt att ha sin bebis mkt i famnen, blir tyvärr inte så mkt sånt när dem har så mkt annat att göra. Men nu när Mileja var sjuk ville hon sitta hela tiden. Just ja, hennes tvillingsyster springer runt på golvet, vill bli buren, vill ha mat, vill ha kärlek, vill ha bytt blöja, ramlar, gråter, mm... Jag har bara en famn, två armar, ett hjärta... 
Jag är så oerhört tacksam för att jag inte är ensamstående.. Jag är så oerhört tacksam att Tommy vart hemma, jag är så oerhört tacksam för att jag, just jag är tvillingmorsa. Jag vill också gr en stor eloge till alla ensamstående tvillingföräldrar !! 
När man får tvillingar som ska dela på en famn när mamman är själv är fan inte lätt. Hjärtat gör så ont när man måste välja, klart man väljer den som är sjuk... Men det gör oerhört ont i en! 

Att ha två stycken i samma ålder är oerhört svårt, jobbigt & tungt! Men allt är dubbelt, k ä r l e k !!!! 

Det finns så mkt att skriva, detta var ett exempel... Ibland önskar jag att jag har fler armar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback