7 april..

Godkväll..
Kom hem från jobbet för ett tag sen. Helt slut och ont i fötterna. Men det har gått bra! 
Nu ligger jag i sängen och ska sova så jag orkar med dagen imorgon. Mileja är inne på sin 5e dag med feber eller 6e. Har tappat räkningen och orken. Så trött på denna sjuka vi har här hemma. Finns inget värre än när sina barn mår dåligt. Nu ikväll hade hon 38,6 så det är inte så farligt.. Annars ligger hon runt 39,5-40,2 grader. Hoppas den är borta imorgon. 
Var jobbigt att lämna Tommy med alla fyra barnen idag, speciellt när Mileja vart gnällig hela dagen. 

Precis innan jag drog till jobbet idag :) sliten och trött mamma. 

Det hade iaf gått bra för Tommy och barnen. Det känns skönt att höra. 
Ne nu ska jag sova. 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback