5 april..

Godkväll..
Oj så lite jag uppdaterar nu förtiden.. Men har nog inte hämtat mig helt från min influensa och sen har jag jobbat. Alltså jag är fortfarande trött efter den och känner mig inte alls i form. Sen har jag fått mammas gamla telefon eftersom min var/är helt spräckt. Så nu ser jag mkt bättre och slipper skära upp min tumme hela tiden. 
Annars då, så har Nemi feber fortfarande och båda bebisarna har en sjuk hosta. Måste verkligen gå iväg med den och låta en doktor lyssna på dem. Hostan har ju ändå suttit i, i ungefär 3-4 veckor och nu har båda två fått feber igen. 

Nu ska jag sova tänkte jag. Imorgon är det måndag och röd dag. Så Tommy är ledig en dag till. Jag ska iväg och jobba kväll på tisdag. Så skönt att komma igång.. 

Ne godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback