Nu är det kallt ute..

Usch vilket ruggit och kallt det är ute nu. Blåst storm har det gjort hela natten och dagen. Barnen försökte gå ut förut men frös nästan ihjäl och blåste nästan bort. Men vi har myst inne idag tills de åkte till Jonas. 
Så nu saknar jag dem.. 
Städat har jag gjort idag också. Det går fast man har fyra småbarn. Fast jag har aldrig haft problem med det. Sen kan jag säga att våra bebisar gnäller nästan aldrig. 
Märkte på eftermiddagen att Mileja har tappat rösten och Nemi har fått feber. Men hoppas de mår bättre imorgon. 
För ska gå till byn. Först ska jag lämna nycklarna till församlingshemmet och sen till vårdcentralen och göra astmatestet. Så det blir nog 6 km att gå, så hoppas på bra väder också. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback