22 september..

Godmorgon!

Fullspäckad helg. I fredags dukade och fixade vi i församlingshemmet, vi duschade, jag färgade håret och vi grejade. I lördags gick jag till mamma och lånade deras bil så vi kunde frakta allt. Sen kom mamma med smörgåstårtorna och efter det kom en tjej med tårtorna som hon gjort. Klockan 13.00 ringde klockorna och vi gick fram till dopgrejen. Syrran gick först med korset, jag och Tommy efter med en varsin bebis, faddrarna efter. 
Faddrarna var syrran, Anna & Tim. 

Sen sjöng Tina formell Knutsson för bebisarna, hon sjöng två små underverk och älskade barn., det var så vackert och berörande. 
Sen samlades alla i församlingshemmet. Vi bjöd på smörgåstårta och vanlig tårta. 



Bebisarna fick så otroligt mkt fint. 
Bild på det kommer komma lite då och då.. 
Men här är mössorna som dem fick av Tina & familj.. 


Igår söndag var vi på Tina & Nicklas dotters My's dop. 

Jag var helt slut igår. Så idag blir det lugnt innan barnen åker till Jonas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback