14 september..

Godmorgon, känner mig ganska pigg och utvilad. Nu ska vi snart äta lite frukost. Sen ska barnen få gå ut lite och cykla. Sen kommer Evelyns bästa kompis och hennes pappa och hämtar henne, de ska på kalas. 

Idag är det valdag och jag är nog ganska säker i mitt val. Men ändå kluven mellan två partier. 

Igår fyllde jag 26 år och jag känner mig ändå inte en dag äldre än 18, eller jo ibland känner jag mig som 90. 
Fick en blomma och pengar av mamma, Bosse och syrran :) det tackar jag för..
Idag kommer pappa och Elisabeth hit och firar mig. 

Evelyn lekte med sin bästa kompis Lisa igår, hon bor på området bredvid. Så de cyklade till varandra och lekte hela långa kvällen. 19.30 cyklade jag och Tilma dit och hämtade hem Eve. Hon fick låna rapunzelklänning till kalaset idag. De fick vara utklädda om de ville. 

Fick en blomma av Timmy också..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback