30 oktober..

På lördag går vi in i november redan, vad fan händer med tiden?! 
Jag har inte haft ork att skriva så mkt på sista tiden. Men tänkte göra en liten update nu :) 

Dagarna rullar iaf på och jag känner mig tyvärr lite nere, vet inte varför men är sjukt trött och har ingen direkt energi. Men jag lever på ändå! Jag menar inte att bebisarna/barnen är jobbiga men det tar på krafterna! Jag har liksom 4 underbara barn, men man kan ju inte alltid vara på topp :) men ändå sköter jag allt bra, tycker jag iaf. Även fast jag kanske är på dåligt humör. Igår fyllde Tommy 25 år. Så jag bakade bullar och snickerstårta medan Evelyn & Tilma var på dagis, Tommy i skolan och bebbarna skötte sig bra med mig :) 
Mileja äter sin penicillin och mår bra. Ska på kontroll på tisdag med henne. De ska göra ultraljud på hennes urinblåsa. Hoppas det inte visar nå fel! Barnläkaren ringde mig i måndags och talade om att det inte var leukemi som de hade lite misstankar om. Det kändes skönt de. De hade kollat hennes celler, men det såg fint ut. Så hennes höga vita blodkroppar var friska och bekämpade hennes inflammation :) 
Tilmas dietist ringde mig i måndags också. Vi kom fram till att Tilma är känslig mot laktos men jag och dietisten kom fram till att Tilmas tarm inte mår så bra efter all penicillin hon ätit i sitt lilla liv.. Så nu ska hon äta magdroppar ett tag för att magen ska få återhämta sig! 

Imorgon ska vi hem till Anna & Simon. Vi är bjudna dit på mat och halloweenmys, barnen längtar efter deras barn :) 

Ne nu ska vi sova :) godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback