Trött & sliten mamma..

Känner mig helt slut som människa. Finns inte en minut till att vila på dagen.. Evelyn & Tilma har åkt till sin pappa idag och det är ju lika jobbigt som varje gång de lämnar mig. Förra veckan var jag nog inte så rolig :( kände mig mest sur och tråkig. Men ska försöka ta igen mig denna vecka med promenader och lite mer vila ;) två minuter kanske finns då! 
Idag råkade jag sparka till Tilma i sängen också ;( inte alls meningen. Men var lite sur på henne då hon bråkade med Nemi. Så jag skällde lite och då la hon sig på golvet bredvid sängen ett bra tag. Precis när jag skulle förflytta mig lite så reste hon sig och min fot slant och kom på hennes huvud. Egentligen inte hårt alls, men hon trodde jag gjorde det med flit :( usch nu har jag ångest och vill bara ha henne hos mig...

Aja, nu ska jag sova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback