Aldrig gnälliga ju...

Idag har Nemi & Mileja vart missnöjda nästan hela dagen. Igår med om jag tänker efter.. Men Mileja som har feber vill gärna sitta i mitt knä, klart hon ska det tänker ni, men Nemi som inte har feber vill också sitta i mitt knä hela tiden. Så fort jag sätter ner henne på golvet så lägger hon ner huvudet mellan benen på golvet och blir ledsen... Nemi är så svartsjuk och har vart det ett tag, men nu när Mileja har feber vill jag ge henne lite mer tid till att mysa. Att ha båda i knät går ju också, men jag blir låst och tillslut gör ändå någon bebis illa den andra. Så idag har jag burit och har gungat dem i famnen lekt med dem på golvet och ja massa, inte en sekund över till något annat. 
Men ändå är jag så sjukt glad att jag fr vara deras trygghet varje dag, krama pussa, skratta och gråta av lycka tillsammans! Se dem utvecklas med raketfart, se dem lära sig saker och ting och se dem känna kärlek och glädje! Tiden rinner iväg.... vill ju hinna med och njuta av denna fantastiska tid jag lever i nu! 

Älskade barn, tvillingar er ska jag älska för all framtid och stå vid er sida vad som än händer <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback