27 november..

Godmorgon.. 
Evelyn & Tilma är på dagis, bebisarna ligger ute i vagnen och sover. Så jag sitter i fåtöljen med fötterna på fotpallen och bara njuter... Med en kaffe och lite julmusik på. Försöker mig på att få lite julstämning. Igår var det kallt och fick lite mer vinterkänslor. Men idag vart det helt plötsligt varmare, typ geggamojja ute. Ne nu vill vi ha kallt och snö. 

Igår var det ridskola, Evelyn var lycklig att hennes mormor & moster ville följa med och titta på henne. Hon är så duktig på att rida. Både skrittar och travar :) eller vad det heter.. 
Här är hon redo att rida.. Bilden tog jag av mamma :) 

Ne nu ska jag läsa lite bloggar och bara njuta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback