Vad är det som händer???

Varför händer allt oss?? Tilma vaknade och hade jätte ont i magen. Igen!!! Ringde 1177 och dem kontaktade barnläkare. De som misstänks nu med det jag berättar är gluten. Men om hon vaknar igen och har ont så måste jag ta en temp.. Visar den högre än 38,0 så måste hon in till akuten på studs! Men om hon inte har feber så får jag avgöra själv om jag vill åka in med henne. Sen har hon på 1177 skrivit en anteckning till vc i Frövi om att det är akut och vi kan inte vänta på remiss. Hon ska kollas upp denna vecka! 
 
Jag hoppas och ber att det inte är gluten eller nå allvarligt!!! Mitt hjärta har haft så mkt problem i sitt liv och inte haft det lätt...... Sen det här!!! Styrka tack!! Jag börjar tappa den :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback