Det gör så ont i mig!!

Barnen kom igår, idag åkte dem tillbaka till deras pappa. De kommer till mig på torsdag. Han har föräldraledigt och ska ha dem då. Jag saknar dem så det gör ont i hela mig, nästan så jag får panik inombords.. :( 

Dagen idag har iaf vart bra. Vi har vart ute och åkt sparkcykel.. Evelyn fick ju en ny i present av mormor med familj. Så Tilma fick ta Evelyns gamla med 3 hjul på :D 

Bebisarna älskar att ligga i vagnen. De är så glada och bara ler, skrattar och kollar runt :) 
I samma veva kom morfar och Elisabeth hit. Hon fick klänningar och andra sommarkläder. Helt perfekt!! Imorse insåg vi att Tilma har typ 15-20 klänningar, alltså sommarklänningar. Evelyn har 2.. Så hon var lite ledsen över det, men nu fick hon 2 till :) Tilma har ju tagit över efter Evelyn, därför hon har så många. Vi fikade och pratade.. Sen hade pappa med sig sin jätte braiga kamera. Så nu ska barnen fotas.. Ska försöka få till bilder att sätta upp på väggen. Man är ju inget proffs, men någon bra bild borde jag få till :) fick med en extra blixt och 2 objektiv. Eller vad allt heter ;D haha! 

Nu ska har sova. Jag och älsklingen har kollat på Pearl Harbor (stavas??). Var så länge sen jag såg den. 
Godnatt ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback